ایلیاایلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

ایلیا همه زندگی ام...

مهد کودک

1391/10/12 10:39
نویسنده : مامان ایلیا
91 بازدید
اشتراک گذاری

بهت میگم ایلیا پاشو آماده شو بریم میگی مامان اعصابمو خرد نکن تعجب میخوام خونه بمونم کارتون ببینم

فیلمی داریم با مهد رفتن تو !

دو سالگی که گذاشتمت مهد بعد از نیم ساعت مدیر مهد تماس گرفت که بیا ببرش آروم نمیشه. کل مهد رو بهم ریخته بودی. بیچاره ها مجبور شده بودند درحیاط رو قفل کنند صدای تو هم کوچه رو برداشته بود...گریه با التماس...تو رو به خدا می خوام برم پیش مامانم ... من خودم بلدم برم عکاسی مامانم

سه سالگی بازم همون مهد من میخوام برم (با گریه و التماس) کار مامانم دارم وقتی اومدم و آوردمت بعد از کلی فکر کردن و نقشه کشیدن گفتی من دستشویی داشتم و دستشویی آنجا رو دوست ندارم منو ببر یه مهد دیگه ! من ساده تو رو بردم یه مهد دیگه تا دیدی گفتی ایجا کفش خیلی لیزه یه جای دیگه و من قید اون سالو  هم زدم امسال هم که هفته ای دو روز میری با کلی منت کشی و ناز و ....واسه همین یکی دو روز هم کلی تعریف و خاطره داری از مهدت

چهار سالگی ایلیا

چهار سالگی ایلیا جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان علي كيا
13 دی 91 12:27
سلام ماشاا... به پسرتون خيلي ناز
انشاا... كت و شلوار دامادي


مرسی عزیزم