ایلیاایلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

ایلیا همه زندگی ام...

حرف های قلمبه

1391/10/12 17:01
نویسنده : مامان ایلیا
103 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا عادت کردی زود سر هر چیزی قهر میکنی و مدام ناز و عشوه و هر جی که من و بابا بیشتر منت کشی کنیم شما بدتر

امروز که سر ناهار خوردن قهرکردی ( وای ایلیا من همش با شما مشکل غذا خوردن دارم دنبال بهونه میگردی که غذاتو نخوری و خوب بلدی بهونه پیدا کنی)

منم سریع سفره را جمع کردم و تو که شوکه شده بودی که این دفعه زیاد نازتو نکشیدیم با بغض به من گفتی مامان بابا ناراحتم کرد ولی من از شما توقع نداشتم!

دیگه نتوستم خودمو کنترل کنم و هزار تا بوسماچماچماچماچماچماچماچ.........3/5 سالگی ایلیا

3/5 سالگی ایلیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساجده
12 دی 91 17:02
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید


باشه امیدوارم برنده بشه گلپسرت