ایلیاایلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

ایلیا همه زندگی ام...

معجون و موی پا

1391/10/13 12:10
نویسنده : مامان ایلیا
192 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب یک معجون از اونایی که قبلا هم  واسه امیر محمد درست کرده بودی درست کردی اینبار واسه دایی آرمان ترکیباتش هم که : آب - نمک - فلفل - زرد جوبه - شکر - شیر - روغن - مغز گردو  و ....

نمیدونم چرا اینقدر با امیرمحمد بدی!

بعدش هم از بابا پرسیدی بابا  کی انگشت پای من مو در میاره و بابا هم گفت وقتی بزرگ شدی و ناراحت شدی با گریه گفتی چرا ؟؟!!! من نمیخوام ...انگشت  پاهام مو در بیاره انگشتای خودت مو نداره و ... دیگه بابا کم آورد ....

اینم نقاشی که واسه من کشیدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سويل و اراز
16 دی 91 13:03
سلام دوست عزيز از اينكه مهمون وبلاگمون بودين و از پيشنهاد دوستيتون خوشحال شدم عاشق عكسهاي مهد كودك پسرتون شدم خيلي خوشگل شده خدا حفظش كنه به وبلاگ شكلكهاي سويل و اراز هم سر بزنيد
http://sheklakbaransevilaraz1391.niniweblog.com/


مرسی عزیزم